Prof. PhDr. Ivan Lukšík, CSc.

|
sociálny a pedagogický psychológ a vysokoškolský pedagóg pôsobí na Trnavskej univerzite a v Ústave výskumu sociálnej komunikácie SAV. Zaoberá sa deťmi v ťažkých životných situáciách a tiež sociálno-psychologickými a pedagogickými otázkami sexuality, rodu, rodičovstva partnerských vzťahov. Je spoluautorom publikácií: Sexualita a rodovosť v sociálnych a výchovných súvislostiach, Deti v ťažkých životných situáciách, Sociálne otázky HIV/AIDS, Kultúra školy a výchovných zariadení a ďalších. Podieľal sa na realizácii výskumných a aplikačných projektov zameraných na sexuálne a reprodukčné zdravia v spolupráci s WHO, IOM a ďalšími organizáciami. |
Mgr. Lukáš Vaško

|
vyštudoval psychológiu na Filozofickej fakulte Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Má ukončenú predatestačnú prípravu na Slovenskej zdravotníckej univerzite v Bratislave. V praxi sa venuje diagnostike, diferenciálnej diagnostike, odbornému poradenstvu a terapii detí a adolescentov.
Absolvoval krátkodobé výcviky z procesorientovanej psychoterapie, neuropsychológie, hypnózy, aplikovanej behaviorálnej analýzy zameranej na terapiu porúch autistického spektra, taktiež kurz Autogénneho tréningu, Krízovej intervencie a ďalšie. Má absolvovaný dlhodobý výcvik v diagnostike Rorschachovou metódou. Dlhodobú klinickú stáž absolvoval na Detskej klinike a Neurologickom oddelení Fakultnej nemocnice v Trnave. Niekoľko rokov pracoval v Centre pre deti a rodiny (Detský domov v Pezinku) ako psychológ a zároveň ako vedúci výchovy. V súčasnosti sa venuje inkluzívnemu vzdelávaniu zdravotne postihnutých detí a prednáša vývinovú a sociálnu psychológiu na Pedagogickej fakulte Trnavskej univerzity v Trnave. |
Mgr. Lenka Mižišinová  |
Vzdelanie: Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, obor Psychologie (5-ročné magisterské štúdium). Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studii (3-ročné bakalárské štúdium). Aktuálne som zaradená v predatestačnej príprave v obora Klinická psychologie (IPVZ).
Kurzy a výcviky: Psychoterapeutický výcvik v logoterapii a existenciální analýze (SLEA), Kompletní krizová intervence (Občanské združení D), Kurz psycholog ve zdravotnictví (FF UK), Základní kurz Rorschachovy metody ( PhDr. Anton Polák).
Praxe a stáže: Psycholog v ordinácii klinického psychologa a v psychiatrickej nemocnici (skúsenosti z odd. závislostí, príjmu, psychoterapie, gerontopsychiatrie). V minulosti som spolupracovala s organizáciami pomáhajúcimi osobám v ťažkých životných situáciách či osobám potýkajúcim sa rôznými druhmi znevýhodnenia (La strada, APLA, Asistence). Absovovala som stáže v ÚVN, Psychosomatické klinice, v Krízovom centre RIAPS, Psychiatrickom centre Praha.
|
Mgr. Lukšíková Ľubica

|
Mgr. Ľubica Lukšíková – vyštudovala psychológiu na FFUK v Bratislave. Ďalšie vzdelávanie, ktoré absolvovala: Dlhodobý komunitný výcvik v skupinovej psychoterapii, Výcvik v poradenstve pre oblasť závislostí, Autogénny tréning, Riešenie konfliktov metódou mediácie, Kurz krízovej intervencie, Kurz efektívnej komunikácie, Tréning nenásilnej komunikácie a ďaľšie
Pracovala v Pedagogicko psychologickej poradni a neskôr v Centre pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie v Pezinku, kde sa venovala individuálnemu a skupinovému poradenstvu a terapii v oblasti primárnej a sekundárnej prevencie sociálno – patologických javov, realizovaniu preventívnych programov na základných a stredných školách, terapeutickému a voľnočasovému vedeniu skupín detí s problémovým správaním, realizáciou rovesníckych programov, vzdelávaniu pedagogických pracovníkov formou sociálno-psychologických výcvikov. V súčasnosti pracuje v Centre pre deti a rodiny v Pezinku, kde sa venuje predovšetkým práci s profesionálnymi rodinami. Je vydatá, má dve dospelé deti. |
Nikola Nemcová

|
baví ma pracovať na projektoch ktoré nejakým spôsobom podporia, ze človek sa má lepšie (splní si cieľ, niečo sa naučí, je zdravší)
Rada robím ľuďom radosť a preto pomáham a dobrovoľníčim v Prevencii AD. |
Mgr. Budinská Daniela

|
vyštudovala Sociálnu prácu na Pdf UK v Bratislave. Absolvovala Sociálno-psychologický výcvik, Výcvik v v poradenstve pre oblasť závislostí, Kurz krízovej intervencie, Kurz efektívnej komunikácie, Tréning nenásilnej komunikácie, Integratívny korekčný program pre deti s ADHD, Intenzívny kurz práce s terapeutickými kartami v poradenskom procese, Seminár intervenčné stratégie v kontexte poradenského procesu s jednotlivcom.Pracovala v Centre pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie v Pezinku ako ako sociálna pedagogička. V rámci odbornej práce sa venovala poradenstvu v oblasti prevencie sociálno-patologických javov. V súčasnosti sa venuje sociálnemu poradenstvu v Autistickom centre ANDREAS . Od roku 1998 spolupracuje na projektoch a aktivitách O.Z.Prevencia AD. Má dve dcéry a žije v Pezinku. Rada sa stretáva s ľudmi, má rada hudbu, filmy a prechádzky so psom v pezinských vinohradoch. |
Mgr. Lucia Hargašová

|
Vyštudovala psychológiu na Filozofickej fakulte Trnavskej univerzity v Trnave, doktorát získala v odbore Školská pedagogika. V súčasnosti pracuje ako výskumná pracovníčka na Ústave výskumu sociálnej psychológie Slovenskej akadémie vied, kde sa venuje predovšetkým témam náhradnej starostlivosti o deti, pedagogickej a rodičovskej role, postojom voči minoritám. V minulosti pracovala ako poradenská psychologička v CPPPaP V Pezinku a Senci, kde sa okrem iného venovala vedeniu skupinových aktivít, individuálnemu poradenstvu a diagnostike. V občianskom združení Prevencia AD od roku 2010 participuje na príprave a realizácií prebiehajúcich projektov, medzi hlavné aktivity patrí lektorovanie vzdelávacích seminárov určených pre pedagógov a pedagogičky. Vo voľnom čase rada varí, cvičí jogu, a trávi čas s najbližšími napríklad turistikou na horách či splavovaním. |
PhDr. Dáša Spillerová, PCC
Konzultantka, koučka

|
Dáša pracuje v oblasti organizačnej psychológie ako konzultant a kouč pre jednotlivcov a tímy. Zameriava sa na rozvoj sebapoznania a jedinečnosti individuálneho potenciálu zamestnancov a manažérov. Venuje sa predovšetkým témam ako je rozvoj emocionálnej gramotnosti, práca so zaťažujúcimi emóciami, vytváranie psychologicky bezpečného prostredia, predchádzanie vyhoreniu. S tímami pracuje na budovaní autentických vzťahov založených na dôvere. Ako lektor a kouč pracuje aj v oblasti školstva, predovšetkým tam, kde školy a učitelia prechádzajú na participatívny, na žiaka orientovaný prístup k vzdelávaniu.
Vyštudovala psychológiu v Bratislave, štúdium si o prácu s tímami doplnila na Karlovej Univerzite v Prahe a je medzinárodne certifikovaná koučka. Je spoluzakladateľkou a partnerom spoločnosti ADDA Consultants. |